N.E.C. Business OSRN

Personato en N.E.C. verlengen overeenkomst

Personato en N.E.C. verlengen overeenkomst

Personato prijkt ook het aankomende seizoen op de vertrouwde mouwpositie van de Nijmegenaren. Onlangs werden de handtekeningen gezet onder een nieuwe overeenkomst waarmee Personato tenminste nog één seizoen aan N.E.C. verbonden zal zijn.

Al ruim 20 jaar ondersteunt het Venrayse bedrijf MKB+ bedrijven, in de driehoek Eindhoven, Nijmegen en Venlo, op het gebied van recruitment vraagstukken. Personato vindt voor haar kandidaten die ene droombaan en de toptalenten uit de arbeidsmarkt voor haar opdrachtgevers. Dit met medewerkers die het verschil willen maken bij het realiseren van dé perfecte match. Vakmensen met een sterkte persoonlijkheid, focus op de mens en de relatie. Sinds 2009 is Personato als supporter, sponsor en partner verbonden aan N.E.C. Met de verlenging van deze overeenkomst realiseren de club en het Venrayse bedrijf een prachtige mijlpaal van tien jaar shirtsponsorschap. Uniek in het Nederlandse voetbal. 

''Toegewijd, is het meest treffend voor het 10-jarig shirtsponsorschap tussen Personato en N.E.C. We zijn enorm trots op de samenwerking met N.E.C., en de zakelijke en sportieve hoogtepunten die wij in de afgelopen jaren met elkaar hebben mogen realiseren. N.E.C. kent ons al ruim 10 jaar en weet waar wij vandaan komen en nu weer naar toe willen. Samen met N.E.C. gaan wij aan de slag om onze vernieuwde propositie over de bühne te brengen. Ook in deze tijden blijven wij werken aan het realiseren van onze wederzijdse doelstellingen. Samen brengen wij talenten in beweging, juist nu!'', aldus Michiel van Gog, directeur van Personato. 

Wilco van Schaik over de verlenging van de samenwerking: ''Met deze vernieuwde overeenkomst verlengen we een samenwerking die een enorme historie kent. We zijn dan ook enorm trots om dit partnership - in deze onzekere tijden - te kunnen continueren. Dat zegt veel over de kwaliteit en intensiteit van de samenwerking. Personato bevindt zich na een aantal positie wisselingen in een transitiefase waarin het terug gaat naar waar het vandaan komt, de roots en de wortels van de organisatie waar persoonlijkheid en de klantrelatie voorop staat. Tijdens de gesprekken met Personato hebben wij enorm veel energie gekregen om samen met de directie aan de slag te gaan om de herijkte propositie middels N.E.C. kracht bij te zetten.''