N.E.C. Business OSRN

Linku en N.E.C. continueren overeenkomst met tenminste twee seizoenen

Linku en N.E.C. continueren overeenkomst met tenminste twee seizoenen

Linku en N.E.C. zijn ook de aankomende twee seizoenen aan elkaar verbonden. Voorafgaand aan de wedstrijd N.E.C. - Jong Ajax zijn de handtekeningen gezet onder de nieuwe overeenkomst die Linku branding partner van N.E.C. maakt.

Linku is één van de grootste digitale bureaus in Nijmegen. Ze helpen klanten met websites, apps en applicaties op strategisch-, technisch- en creatief gebied. Digitaal maatwerk met eenvoud en kwaliteit. Dat is de essentie waarmee ze bedrijven helpen groeien. Daarmee zetten ze elke dag een kleine stap voor een groot resultaat. Met ingang van aankomend seizoen ondersteunt Linku N.E.C. op het gebied van branding en merkstrategie. Dit met als doel om de (online) naam van N.E.C. te versterken.

Geert Rutten, directeur Linku, over de nieuwe overeenkomst: "Het idee om een eigen onderneming te starten is 14 jaar geleden ontstaan aan de rand van het trainingsveld op De Eendracht. Dat we onze jarenlange samenwerking verder mogen uitbouwen maakt me daarom extra trots. In nauwe samenwerking met elkaar gaan we de volgende stap zetten voor N.E.C. op het gebied van online branding.''

Wilco van Schaik, algemeen directeur van N.E.C. over de samenwerking: “Linku is al jaren aan N.E.C. verbonden. Linku ademt N.E.C. Dit is gebleken uit de loyaliteit die het bedrijf de afgelopen jaren richting N.E.C. heeft getoond. Naast businessclublid fungeert Linku voor N.E.C. als vraagbaak en sparringpartner op diverse niveaus. Wij zijn blij dat wij een typisch Nijmeegs bedrijf, geleid door rasondernemers met ontzettend veel kennis nog intensiever aan N.E.C. kunnen binden. Samen met Linku gaan wij de aankomende jaren aan de slag om onze product- en dienstverlening nog verder te optimaliseren.''