N.E.C. en GX bouwen aan stevig fundament met meerjarige verlenging

N.E.C. en GX hebben het contract met drie jaar verlengd. GX blijft betrokken als official partner en ondertekende eerder deze week het contract. De digitale Nijmeegse partner prijkt al sinds 2017 op het N.E.C.-tenue.

Willem Rossieau, CEO GX Software, kijkt met vertrouwen en enthousiasme naar de toekomst: “We zijn verheugd ook de komende jaren betrokken te zijn bij N.E.C. Het verder ontwikkelen van de digitale kanalen zal daarbij centraal staan. We willen met N.E.C. scoren op ons domein; het inzetten van data en content om de digitale kanalen en fanbeleving te verbeteren.”

N.E.C. en GX werken al sinds 2017 intensief samen met als doel om wederzijdse doelstellingen te realiseren.

Robin Faber, commercieel manager N.E.C., is blij dat de handtekeningen op papier staan: “We zijn enorm verheugd dat GX de komende drie seizoenen als official partner aan N.E.C. is verbonden. De komende jaren gaan we volop inzetten op een gedegen datastrategie, zodat we vooral relevanter en gerichter kunnen communiceren met onze achterban. Met GX als één van onze partners zijn we ervan overtuigd dat we de benodigde kennis en kunde op topniveau aan boord hebben.”

Over GX

GX is gespecialiseerd in digital marketing software en services. Het bedrijf bouwt slimme technologische oplossingen voor elke marketinguitdaging. Door middel van een professionele IT-infrastructuur begrijpt GX complexe businessvraagstukken. GX ondersteunt daarnaast tal van professionele (sport)organisaties om hun online marketing- en verkoopdoelen te behalen.