N.E.C. en BLOX verlengen samenwerking met twee jaar 

N.E.C. en BLOX verlengen samenwerking met twee jaar 

N.E.C. en cryptobedrijf BLOX hebben na een succesvol eerste seizoen, de samenwerkingsovereenkomst tot de zomer van 2024 verlengd. BLOX zet zich in om cryptocurrency voor een groter publiek toegankelijker te maken. Via de gratis en laagdrempelige app geven ze de koersen van de verschillende cryptomunten snel en overzichtelijk weer. Iedereen kan eenvoudig op zijn eigen manier investeren in verschillende cryptovaluta.

Mike Hutting, CEO en medeoprichter van BLOX, vertelt: "Als Nijmegenaren volgen we N.E.C. al sinds onze kindertijd. De samenwerking is in het eerste seizoen goed bevallen. Mooie voetbalavonden met vrienden, herinneringen aan overwinningen in het Goffertstadion en natuurlijk het laden van ons merk BLOX onder het regionale voetbalpubliek.’’ Als echte Nijmeegse organisatie die zich focust op voetbal kan BLOX, naast haar partnerships met Ajax en Club Brugge, N.E.C. natuurlijk niet vergeten.

Toon Schraven, Head of Brand van BLOX en verantwoordelijk voor de sponsorships, licht toe: "Een succesvol eerste seizoen als partner bevestigt ons geloof in voetbal als marketingmedium. N.E.C heeft veel inzet en ambitie getoond om bitcoin in het algemeen, en BLOX in het bijzonder, toegankelijk te maken onder haar fanbase. We zijn er dan ook trots op om ook de komende twee jaar met N.E.C. samen te werken."

Willem Reijnen, salesmanager van N.E.C., is eveneens blij met de verlengde overeenkomst: “We zijn verheugd dat BLOX als Nederlands A-merk minimaal twee seizoenen langer aan N.E.C. verbonden is. De cryptobranche is voor veel mensen nog altijd een nieuwe markt. Hoewel de huidige markt momenteel uitdagingen met zich meebrengt, blijft BLOX met haar platform investeren in de financiële wereld van morgen. De komende seizoenen is BLOX zichtbaar langs de zijlijn van het Goffertstadion en partner en naamgever van de BLOX Man of the Match.”